DIENSTEN

Virtual Assistant

Geef taken en werk uit handen die arbeidsintensief zijn en onlosmakelijk zijn verbonden met jouw bedrijfs(groei) en waar jij voor staat, maar waarmee jij je niet wilt bezighouden zodat dit tijdwinst en continuïteit voor jou oplevert. Hierdoor blijft jouw focus daar waar je deze wilt hebben, bij ‘waarom je jouw onderneming bent gestart’.

Samen kijken we naar wat voor jou belangrijk is, waar jouw prioriteiten liggen en gaan we jouw wensen in beeld brengen. Samen kijken we waarmee ik jou bij jouw dagelijkse werk kan ondersteunen op momenten waarop jij je bezig houdt met jouw passie en bedrijf. Samen bepalen we het aantal uren dat hiervoor nodig is. Ondernemen is méér dan alleen ‘ondernemen’.

Achter de schermen zorg ik ervoor dat alles op rolletjes verloopt, ben ik jouw visitekaartje, spin-in-het-web, klankbord en sparringpartner. Mijn ondersteuning gaat ver, ik denk vooruit en met je mee, bied oplossingen voor bijvoorbeeld:

  • Opzetten financiële stroom (in- en uitgaand) en de dagelijkse werkzaamheden hiervoor
  • Eerstelijns contact online en/of telefonisch
  • WebAssistant:
    – Social Media
    – Website (WordPress) beheer & onderhoud
    – nieuwsbrief, blog en artikelen
  • E-mail stroomlijnen en ordenen
  • Relatiebeheer
  • Organiseren en opzetten van b.v. webinars en andere online meetings
  • Bijhouden van voor jou belangrijk nieuws en andere belangrijke actualiteiten
  • Opstellen / redigeren van teksten voor b.v. website, social media
  • Presentatie maken in jouw persoonlijke stijl
  • Beheer agenda, gedegen planning, prioriteren en herinneren aan (voor jou) belangrijke momenten
  • Secretariële ondersteuning (algemeen)

Office Support

Ondernemer zijn is méér dan alleen ‘ondernemen’.

Voor het dagelijks en gedegen reilen en zeilen van jouw onderneming heb je een betrouwbare ondersteuning nodig. Iemand die met jou meedenkt en op het juiste moment aanvoelt wat je nodig hebt.

Samen bepalen we aan welke ondersteuning jij behoefte hebt, op maat. Welke werkzaamheden doe je liever niet zelf en besteedt je liever uit aan een ‘regelneef’ zodat achter de schermen jouw onderneming doorgaat terwijl jij jouw aandacht richt op jouw taken.

Ik bied flexibele secretariële en administratieve ondersteuning op maat, dat kan op locatie en/of online, op dagdeel- of uurbasis. Geheel naar wens en behoefte, dat kan voor jou dus per week verschillen.

  • Telefoon, e-mail- en (complex) agendabeheer
  • Postverwerking
  • Procesbeheer en –beschrijving en evt. doorvoeren van verbeteringen;
  • Organiseren van vergaderingen, bijeenkomsten, trainingen, workshops, evenementen
  • Opstellen en uitwerken van presentaties
  • Ondersteuning bij het werken in MS Office of Apple
  • WebAssistant
    – Ondersteuning bij marketing- en communicatie activiteiten
    – Ondersteuning bij organiseren en opzetten van webinars
    – Opzetten / beheer van social media
    – Website opzetten en bijhouden
  • Ondersteuning bij projecten
  • Vervanging bij ziekte
  • Uitwerken, redigeren en controleren van teksten, offertes, drukwerk
  • Opstellen van agenda voor – en notuleren van (complexe) vergaderingen en bijhouden en bewaken van actielijsten.
  • Bijhouden van CRM
  • Data-entry en transcriptie

WebAssistant

Jij wilt als ondernemer vandaag de dag online ‘gezien’ worden. Dit vergt behalve het aangaan van die uitdaging ook een een behoorlijke diversiteit aan online-skills en investering in tijd en kennis. Iets wat jij als ondernemer liever uitbesteedt aan iemand die dit tot haar “leefgebied”  heeft gemaakt.

We kijken naar hoe jij online zichtbaar wilt zijn en wat jij wilt inzetten om jouw bedrijf online op de kaart te zetten en hoe de continuïteit hiervoor gewaarborgd kan worden. Werken aan de identiteit van jouw bedrijf.
Behalve praktische online ondersteuning (Virtual Assistant) bied ik hiervoor online ondersteuning aan op het gebied van marketing, communicatie en webtechniek.

  • Website bouwen, beheren (WordPress)
  • Social Media
  • Webinar organisatie & service
  • Nieuwsbrief schrijven (MailChimp)
  • Presentatie
  • Blog opzetten
  • Basis webshop opzetten
  • Nieuwsbrief

Secretariaatvoering

Jouw (branche)organisatie, vereniging of stichting groeit en er is behoefte aan een stabiele, continue en professionele ondersteuning. Of heeft een bepaalde commissie vaste of tijdelijke projectmatige ondersteuning nodig?

Ik bied online en/of op locatie die dienstverlening die beantwoordt aan hetgeen wat nodig is en wordt gevraagd. Dat kan variëren van het opzetten en beheren van een secretariaat op afstand tot bijvoorbeeld alleen verslaglegging van (soms complexe) bestuurs- en commissievergaderingen of onderhandelingen.

Onderdelen zijn bijvoorbeeld:

  • Het opzetten en beheren van het secretariaat van een stichting, vereniging of commissie
  • Het maken van de agenda voor en het notuleren van (bestuurs)vergaderingen incl. uitwerken en afhandelen en bewaken van actiepunten daaruit voortvloeiend
  • Het opzetten, bijhouden en beheren van vnl. een digitaal archief
  • Eerstelijns online contact en verzorgen van correspondentie, e-mail en administratie
  • Het beheren en opzetten van een ledenbestand
  • Opzetten, beheren van Website, social media en nieuwsbrieven
  • Organiseren kleinschalige evenementen en ledenvergaderingen
  • Procesbeheer van A tot Z voor  b.v. onderhandelingen

Deze website gebruikt cookies, en laadt in eerste instantie alleen noodzakelijke/functionele cookies in. We hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd, en mogen deze plaatsen zonder toestemming. Wilt u een optimaal werkende website, inclusief video, foto's en social media berichten? Klik dan op de groene button "Accepteren". Bekijk onze Cookieverklaring.